emeliehjertaolivia

Alla inlägg under januari 2012

Av Emelie Olsson - 29 januari 2012 00:10

tjobre:3


jag hade inget att göra så jag frågade emmispemmis om jag fick gästblogga på hennes blogg och det fick jag :D


hihi :3



men iallafall nu sitter man och spelar sims :D


imon ska man vara med älsklingen och Emelie :D



och jag venne riktigt vad vi ska göra :D


och iallafall jag har haft en riktigt trevlig dag:D


först så vaknar man hos sanna :D


sen så åker man hem sen kommer emmis hit och sen så har jag och emelie snackat med emil och nils :D<3

fett kul <3


men nu ska jag fortsätta spela tror jag :3

så nu får ni ha det så bra :D


pusshaj!



just jag finns på  http://baraoliviasliv.bloggplatsen.se/   




kramar ulliz!<3




Av Emelie Olsson - 25 januari 2012 21:12

förlåt för dålig uppdatering ! :(


videon jag lovade på när jag piercar mig :


http://www.facebook.com/video/video.php?v=10150488361431193





kommer ha bloggpaus under denna veckan, då jag är sjuk nu och sover typ halva dagen :/



så ni får sköta om er, och se till att hålla er friska och borta från magsjukan ! :(



puss & kram, ha det bra !   

Av Emelie Olsson - 22 januari 2012 22:00

Denna dagen blev ju bra...


jag och olivia vaknade vid 10, och käka frukost och klädde på oss och sånt, och sen 11 var det gudstjänst ( som vi måste gå på för konfan ) , sen åkte vi hem vid 20 i ett.

sen när vi väl kommit hem och chillat en stund bestämmer vi oss för att sticka och träna, för dom har öppet hus denna och nästa vecka på friskis och svettis !

kom dit vid lite över 2, tränade tills typ 20 i 4, då gick vi och duschade, sen när vi var färdiga så skulle vi gå ut, väl uppe för trappan ser vi att allting är nersläckt, iiiingeeeen kvar, mer än jag och olivia, för personalen hade lämnat lokalen och aktiverat larmet.

så när vi gick och skulle hämta våra skor, så sattes tjuvlarmet igång.
Olivia fick värsta paniken och började gråta & skrika, jag själv fick behålla lugnet och ringa 112, snacka med någon där, som sen kopplade mig till polisen, så polisen fick ringa securitas som är vaktar åt friskis & svettis.
så dom stängde av larmet, sen så kom där nån personal in och hörde hur det var med oss, och fick våra namn och nummer.

och nu ikväll så ringde någon chef på friskis & svettis för att höra hur det var med oss, och gav oss 4 månaders gratis träning som ''plåster på såren'' ! ;
)

Av Emelie Olsson - 18 januari 2012 21:07

Hej alla kära bloggläsare ! :)


jag hann tyvärr inte blogga igår, förlåt för det ! , men jag var hemma hos Olivia och firade min födelsedag med god mat och tårta, och massa bus och skratt ! :)


idag så var jag på konfirmationsträff, som jag är varannan onsdag,där fikade vi, sjöng & kollade på film :)


imorgon så ska jag äntligen pierca mig, sen på kvällen så är det årets första gång i kören, som jag ska börja i ! :D


som stöd med mig hos piercaren imrn, så har jag med mig mamma, Olivia & Stephanie, haha, mamma ska filma, Olivia ska hålla mig i handen, och Steffi tyckte hon skulle vara mitt moraliska stöd, vad moraliska nu är för något xD


imorgon måste jag även handla inför på fredag, då jag ska ha en tjejkväll ( minifest ) med Olivia, Donjeta, Mix & Steffi, vi firar min födelsedag då ^^


bilder kommer garanterat, plus video imrn från när jag piercar mej, om jag inte ser allt för rädd ut ! ;)


nu ska jag chilla lite, och fundera ut vad jag ska ha på mig på fredag, då min dresscode är färgglatt ! :)

och på lördag, blir väl någon klänning, leggings & kofta eller så ^^



puss & kram, ha det bra !   

Av Emelie Olsson - 16 januari 2012 20:54

Jaa, denna dagen kändes sjuukt lång ! :/


skolan började med mentorstid, och vi fick en ny elev idag, en som heter Matilda :) , och dagen slutade med NO ^^


haha, sjuukt lång dag, för på måndagar så har vi 4 lektioner innan lunch, så aa.


sen efter skolan stack jag hem och spelade sims 2 ( haha, är nog lite kär i det spelet ;) ) , sen kom Olivia, så käkade vi, sen stack vi till scouterna :)


där så hade vi PM - patrullmöte - så vi pratade om programmet under vårterminen, och sen körde vi en lek ^^


det var allt för idag, orkar nte skriva mer :P



sååå..


puss & kram, ha det bra !   

Av Emelie Olsson - 15 januari 2012 17:14

Japp, idag fick jag sova tills 10 över 2, härligt ! :)


fast jag hade tänkt sticka ner och shoppa idag, menmen ! :/


imrn blire skola igen, och scouterna börjar igen, utan samantha för hon är fortfarande på semester :(


nu har jag bestämt mig var jag ska pierca mig iaf, det blir spiderbite ! :)

om det inte kostar för mke, annars blir det en offcenter labret, sen en till senare så det blir spiderbite :)


när jag vaknade gick jag dirr och duschade, sen käkade jag frukost framför tvn.

sen så gick jag och bytte sågspån till min kanin, och sen drack jag en kopp kaffe.


nu sitter jag här vid mitt älskade sims 2 ! :3


mamma har stuckit ner till stan och ska handla så jag kan få min tårta ! ;)


bjuder på en bild :3

 




puss & kram, ha det bra !   

Av Emelie Olsson - 14 januari 2012 20:48

jaa, videoinlägget blir imrn ! :)


idag så kom Olivia fast hon hade feber och käka glass hos mej, och jag fick ett megafint halsband av henne !   


på torsdag ska jag ( Olivia & mamma ska följa med, Olivia ska hålla mig i handen och mamma ska filma  )  t blue banana och få min efterlängtade piercing ! :D



sitter här nu och käkar godis och ska spela sims 2 en stund ! :3


puss & kram, ha det bra !   

Presentation


vad ska man skriva här ? o.o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ? :)
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst
 Alla :D
 Ingen :(
 Vår & vinter
 vår & höst
 vår & sommar
 vinter & vår
 vinter & sommar
 vinter & höst
 höst & sommar
 höst & vår

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards