emeliehjertaolivia

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Emelie Olsson - 13 januari 2012 19:37

Haj alla bloggläsare ! :D

Hur har ni det i detta vädret ? :)


Idag så var jag i skolan, det var faktist rätt chill, förutom att jag är riktigt trött ! x__x


när jag kom hem från skolan chillade jag framför tvn i typ en timme, sen så gick jag ut med min kanin, fast han gillade inte att vara ute, för det blåste som fasen x)

han hoppade fram till mig och satte sig på mina skor så att blåsten nt kom på han..han är riktigt gullig ibland :')


iaf, nu sitter jag här & knarkar Adele, och ska spela sims 2 ! :)


senare ikväll blir det mys med familjen, pepparkakor, saft & film/tv ! ^^


kommer nog somna rätt tidigt ikväll, för jag håller på att somna nu faktist, haha :)

sen måste jag ju vara utvilad till imorgon, det är ju inte varje dag man fyller år ! :)

fast en sak oroar mig mest, och det är att mamma har planerat typ hela dagen, och vägrar berätta något ! :o

haha, jag kmr iaf få en fin prinsesstårta som jag sj ska göra ( med lite hjälp av mamma ), en roosaa, med en grön/rosa ros, hihi :D


jag hade ju lovat ( nästan iaf ) ett videoinlägg imrn, så ja, det kommer ! :)

sen kommer det komma foton imorgon, jag lovar, hihi ! ^^



nej nu ska jag återgå till spelet ! :)

förresten, besök samanthas blogg ( http://samantharoos.bloggplatsen.se/ ) jag gästbloggar åt henne fram till den 23:e ! :)



poss & kram, ha det bra !   

Presentation


vad ska man skriva här ? o.o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ? :)
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst
 Alla :D
 Ingen :(
 Vår & vinter
 vår & höst
 vår & sommar
 vinter & vår
 vinter & sommar
 vinter & höst
 höst & sommar
 höst & vår

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards