emeliehjertaolivia

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Emelie Olsson - 6 januari 2012 13:41

Godmorgon ! eller ska jag säga god eftermiddag ? aja, shit the same ! ;)

Idag så blev jag väckt vid 11 av att Olivias mamma kom in och tände lampan och frågade om vi skulle med och mata katterna, men det orkade vi inte :P

så jag somnade om, och typ 10 minuter senare kommer hennes pappa in och säger att vi ska duka fram frukost, och så smiter deras hund ( en ganska stor boxer ) och trampar på mej och försöker slicka mig i ansiktet, väldigt trevligt...eller inte !  


Nu sitter jag här, på Olivias rum, medans hon duschar , sen ska vi cykla hem till mig och troligtvis hämta min dator, och jag ska sova här en natt till, så ja, det är vad vi ska roa oss med isåfall.


Vi hade tänkt shoppa idag, men näää, det är röd dag !  




Hmm..


Just det, lovade ju er ett par bilder från igår ! :)



Jag & Olivia , absolut inte seriösa, vi hade ingenting att göra så...



Jag



Olivia



Båda ^^



det var allt för idag...eller just nu iallafall ! ;)




puss & kram, ha det bra !       

Presentation


vad ska man skriva här ? o.o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ? :)
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst
 Alla :D
 Ingen :(
 Vår & vinter
 vår & höst
 vår & sommar
 vinter & vår
 vinter & sommar
 vinter & höst
 höst & sommar
 höst & vår

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards