emeliehjertaolivia

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

sovmorgon ! :)

Av Emelie Olsson - 15 januari 2012 17:14

Japp, idag fick jag sova tills 10 över 2, härligt ! :)


fast jag hade tänkt sticka ner och shoppa idag, menmen ! :/


imrn blire skola igen, och scouterna börjar igen, utan samantha för hon är fortfarande på semester :(


nu har jag bestämt mig var jag ska pierca mig iaf, det blir spiderbite ! :)

om det inte kostar för mke, annars blir det en offcenter labret, sen en till senare så det blir spiderbite :)


när jag vaknade gick jag dirr och duschade, sen käkade jag frukost framför tvn.

sen så gick jag och bytte sågspån till min kanin, och sen drack jag en kopp kaffe.


nu sitter jag här vid mitt älskade sims 2 ! :3


mamma har stuckit ner till stan och ska handla så jag kan få min tårta ! ;)


bjuder på en bild :3

 




puss & kram, ha det bra !   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Olsson - 14 november 2012 11:56

Sitter och chillar på hålan just nu. Vaknade med huvudvärk men gick till skolan ändå, hade matte och historieprov idag, gick rätt bra :D Har inte direkt något planerat idag, har tyskläxa att göra, sen ska jag nog va med bästavän en stund :) ...

Av Emelie Olsson - 9 november 2012 14:38

Hejsan alla bloggläsare, det var väldigt längesen sist, men har inte orkat blogga, skolan tar så mycket tid nu sista året! Aktuellt just nu på mina fritidsaktiviteter : Scouter : har fått en till ledare i vår patrull, Rasmus :) sen hajk nu i hel...

Av Emelie Olsson - 27 juni 2012 02:09


Ja, mina kära läsare.   Imorgon så åker jag till Island.   Jag kommer hem igen den 1 juli c:     Det är ett vänortsmöte, där det kommer skolungdomar från Finland, Sverige, Danmark & Norge, och åker till Island.   Kommer komma massa ...

Av Emelie Olsson - 23 juni 2012 03:39

Hejsan !     Jag har uppdaterat min blogg väldigt dåligt, men har inte orkat blogga helt enkelt !   Men jag hoppas alla haft en bra midsommar idag :)     Själv har jag firat med min familj, Olivia & Bella ^^   Riktigt trevligt fak...

Av Emelie Olsson - 7 april 2012 13:04

Ja, glad påsk till er alla !        här kommer lite bilder på hur jag ser ut idag           lacktights ( eller vad fan det nu heter xD ) vet inte var dom är ifrån, och en grön tröja där det sitter fast ett svart linne under...

Presentation


vad ska man skriva här ? o.o

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker du bäst om ? :)
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst
 Alla :D
 Ingen :(
 Vår & vinter
 vår & höst
 vår & sommar
 vinter & vår
 vinter & sommar
 vinter & höst
 höst & sommar
 höst & vår

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards